Monday, October 5, 2009

tiba-tiba

dalam aku x sedar..tanpa aku sedar, hari semakin menginjak senja..
hari tua ku semakin tiba..menjadikan aku bagai seorang wanita yg sedang dimamah usia.
mengenangkan dosa yang aku ada..membuatkan aku gila yang tiada sudahnya.
semakin aku berfikir dan menganalisis..aku kian menjadi buntu.tentang matlamat diri yang belum kunjung tiba...memberi impak negatif buat aku..aku pasif tiba-tiba..
merenung hakikat yang aku xkan ke arah cahaya..tiada siapa yg menegur dan menghentikan aku dari terus melakukan perkara yg lalai..aku menjadi pendosa yg setia.. membilang dosa yang demi hari menggunung..aku cuma mampu berteleku pada hati..membujuk hati ini menjadi putih kembali..namun, usaha ku sia-sia kerana hati sudah berpatah arang padaku.. dan tiba-tiba aku berfikir bahawa saatnya sudah terlewat bagi aku untuk menghapuskan dosa yang aku kumpul itu..

p/s : aku bukan manusia yang sempurna..

No comments: