Monday, October 5, 2009

penat

aku xkan cakap aku baik..betapa jahatnya diri aku ini hanya aku yg tahu..jujur aku cakap yg aku ni terlalu jahat pada diri aku...sesiapa yg berkawan ngn aku mmg penat ngn aku..aku bukan lah terlalu dungu utk tidak dapat memahami apa yg berlaku..secara kasarnya mmg aku menyusahkan sesape pn yg pernah kawan ngn aku..bnda yg kecik pn aku x amik port..bnda yg penting pn aku xtau..mmg bodoh kan korang rase..sedangkan aku yg cume aku nih juz nk rase brape kali korang bleh tahan ngn aku..mmg aku tabik lah sesape yg bleh tahan ngn aku..selama mane aku hidup di atas bumi ALLAH ini family mmg terlalu penting buat aku..selama mane aku berjauhan dengan family aku, selama itu lah aku akan cari penggantinya..dan aku berada di sini..di bumi indera kayangan..dipenuhi orang2 yg bukan dlm kalangan family aku yg di panggil kawan..dan kawan bukan lah sesuatu yg x setanding ngn family..cuma mereka akan menjadi terlalu penat utk melayan kawan yg lain..seperti aku..

bodoh sgt kah seseorang itu apabila cuma bertanya trikh dan hari berkali2 sedangkan kita juga sering tertanya2 ttg trikh dan hari kematian kita didlm fikiran kita..dan aku cuma mengingatkan trikh dan hari yg kita xketahui pada diri aku... krana hari itu pasti datang..dan aku akan terima secara terbuka kalau korang cakap aku bodoh.. kerana itulah diri aku..

p/s: aku bukan insan yg perfect!!

3 comments:

Ibu Ammar said...

jgn sedey...

manusia tiada yg sempurna, serba serbi byk kelemahan, harus tetap positif berdepan dengan kelemahan diri...

be cool ok..

smile oweyz..

sallynna said...

baby..did sum1 broke ur heart??..
tell me who's did it..
i'll kick it out 4 u..
b strong dear..

eja kejora said...

nursarah87 = thanks..insyaALLAH saya cuba praktikkan..

sal = sal..miss u so much..thnks dear..