Monday, October 5, 2009

cuma

memang xdinafikan jika ada yang bertanya pada aku..apa yg aku mahu dalam hidup aku sekarang? aku akan menjawab yg aku mahu difahami..aku sering berfikir bila kawan2 aku yg lain selalu mengatakan bahawa mereka sentiasa memahami aku..sedangkan aku sendiri tidak memahami apa yang aku inginkan sekarang ..mcm mane mereka boleh mengatakan yg mereka kenal aku? ak memang xleh terima ttg itu..sebab aku adalah aku..yg semakin hari semakin jahat aku rasa..rohani dan dalaman aku dah tenggelam ke dalam diri.. aku cukup penat utk mencarinya kembali..perjalanan hidup ku sunyi dengan kebahagiaan dalaman aku..sshnya hidup ini bila terus bergantung pada luaran sahaja..nafas yang aku hembus ini tiada nilainya sekarang..tanggisan kebenaran tiada titik noktahnya..aku semakin jauh dengan fitrahku...
cuma...yg aku inginkan adalah menjadi manusia dlm erti kata sebenar..

No comments: