Saturday, March 14, 2009

aku mmg penakut

yg aku bulat merah 2 anim rumate aku...


yg aku bulat hijau 2 aku ..
hehe..

2 gelagat ktarong bla tgk cite antu ptg td...


seriyes..aku mmg tkot tgk citer antu..
tp, sbb da perasaan nk tau kn..
ak beranikan diri tgk...


anim : ang tgk cite pe 2??

eja : antu..weh..

anim : antu pe? bunyi cm siam...

eja : a'ah...meh ar tgk nga aku..(ak beria-ria ajk bla ak dgr sound efek mvie ni lain mcm)....

anim : ok2..


yg aku xleh blah..bla si anim g amik dia nyer kain selimut...
ati kecik ku berkata budak ni pnakut nih..

hehe..cm aku xtkot..ak lebih tkot dr dia sebenarnya..

ak pn g ar wat muka kesian kt sarah...

eja : sarah meh ar g blik aku jap...

sarah : nape??

eja : meh ar jap...

sarah nga muka blur..bleh j ikut aku..

strategi berjaya d situ..huhu..

eja : duk ar tgk cite nih k..

ak pnjat katil ak blik...

dlm duk beberapa minit..
da part cite 2 yg menakutkan..sarah nga muka nk menjerit(tp x ar menjerit cm aku nga anim)...
ati kecik aku skali ag berkata...budak sarah ni pn 2 kali 5 jah nga kami..


eja : weh..aku g pnggil ain lah..ain wt pe dlm bilik sarah???

sarah : ngah baca note kot..

eja : bleh k aku kacau ni...btol k dye baca note??( sambil memandang sarah..)

sarah : a'ah..td ar..xtau ar skrg...


aku g j menonong kt blik ain...

waktu aku masuk tuh..ak tgk dye mmg ngah stdy..p, siap tgk cite taiwan..

ain : ko nape??(ngan reaksi yg penuh musykil)

eja : meh ar blik aku jap..bleh ar..jap j..(aku ckp penuh mengharap nih..)

ain : nape?? ckp j..ckp lah weh..

eja : meh j..alah cite taiwan 2 bleh tgk lain kali ea..

ain ikut j aku masuk blik...


hehe...bgus2..suma ader..xtkot sgt..

ain : cite pe ni?? hantu k??

eja : iyer2..hantu siam..(smbil mengmbil kain tutup mata.huhu)

kami berempat pn mula ar kusyuk tgk cite 2..
layan gak ar...

xleh tahan bla ak j yg duk menjerit lebih2..
anim yg duk sama tkot nga aku pn..
bleh cmpak dia nyer kain selimut...

tp,kjap2 dia amik blik..
haha..

ak gak berselubung dari awl smpai akhir..
huhu..

bla j abih cite 2 ak terus delete dari laptop aku..

tkot...huhu..

hntu mmg muka buruk..
xsuka2...


tp,len kali nk tgk ag..

p/s : nanti kita tgk ag ye kengkawan...hehehehe...

8 comments:

Puan Anim said...

eja2...huhuhu..gmb tu nmpk r mne yg dibulatkn..ahahaha...ade hti nk tgk g tu...x pdn ngn pnakut...wek2!

eja kejora said...

cik anim a.k.a nenek brkata pada diri sendiri ye..eleh..nanti ang tgk gak..wek3! haha

PRiNCe$$ KaYaNGaN™ said...

boley2

ti aku mintak kat farhan citer antu siam
katenyew pontianak kubuq...
huhu
kate nyew seram...

ntah lew seram ke x...
hehe

eja kejora said...

siam lagi...
adeih..
hantu siam seram..
wowowo..
nk4.....
hehe..

Puan Anim said...

anda telah d tag...hua3

Anonymous said...

ja sy jumpa blog awk...

Lidah Boye said...

emmmm...eja takut hantu??...dlm keadaan tidak percaya...hahaha

eja kejora said...

to anonymous - well...rajin2 lah singgh tuk bce blog nih..hehe..

to lidah boye - baru anda tahu saya siapa..
haha..